Skip to content
Back
Domov
O nas
NAZAJ
Več o nas
Kdo smo
Naš pristop
Storitve
NAZAJ
Vse storitve
Hitro in točno odločanje
Indigo solutions
Rešitve za hitre rezultate
Strategija
Optimalne IT rešitve
Organizacija
Primeri
NAZAJ
Primeri
Nova EU »Data Privacy« regulativa: Priložnost ali nevarnost?
Predrago ali prepoceni? Definirajte pravo ceno
Postavitev kupca v središče in izboljšanje učinkovitosti trženjske funkcije
Misija: Osredotočenost na kupca
Do optimalne cenovne politike z Indigo Price
Poiščite svojo konkurenčno prednost preko novih prihodkovnih virov
Višanje profitabilnosti z optimizacijo procesov na podlagi analize porabe virov in identifikacijo vrzeli znotraj najbolj intenzivnih procesov
Zbiranje in analiza ali monetizacija podatkov?
Optimizacija prodaje z optimalno uporabo IT rešitev
Zakaj se izbira "optimalne rešitve" pogosto izkaže za neoptimalno?
Uspešna integracija marketinške avtomatizacije z opredelitvijo nakupnega procesa in izdelavo prodajnega lijaka
Ustvarjanje novih prihodkovnih virov in kanalov na podlagi poslovnega modela za multi-partnerski lojalnostni program
Doseganje optimalne funkcionalnosti in boljših rezultatov s podporo pri implementaciji programske opreme za upravljanje promocij
Povečanje interakcij s kupci in večja stroškovna učinkovitost s prenovo lojalnostnega programa
Marketinške tehnologije: priložnosti in ključni faktorji uspeha
Svetovanje kot storitev: prihodnost svetovalske industrije
Značilnosti uspešnega programa zvestobe
Izboljšanje dobičkonosnosti poslovanja preko optimizacije promocijskih aktivnosti in cen
Priprava optimalne prodajne strategije na podlagi podrobne analize trga in identifikaciji ICT ekosistema
Izboljšanje interne komunikacije in porabe virov z zapiranjem identificiranih vrzeli v procesih
Uveljavljena podjetja vs. nove digitalne motnje: trendi, izzivi in priložnosti
Kako vzpostaviti uspešen program zvestobe? (4 fazni pristop)
Kontakt
NAZAJ
Kontakt
Projektni vodja
Mlajši poslovni svetovalec
Menu
Zapri
Primeri
Filtriraj po storitvah:
Vsi primeri
Hitro in točno odločanje
Indigo solutions
Optimalne IT rešitve
Organizacija
Rešitve za hitre rezultate
Strategija
Nova EU »Data Privacy« regulativa: Priložnost ali nevarnost?
Predrago ali prepoceni? Definirajte pravo ceno
Postavitev kupca v središče in izboljšanje učinkovitosti trženjske funkcije
Misija: Osredotočenost na kupca
Upravljanje promocij
Do optimalne cenovne politike z Indigo Price
Poiščite svojo konkurenčno prednost preko novih prihodkovnih virov
Višanje profitabilnosti z optimizacijo procesov na podlagi analize porabe virov in identifikacijo vrzeli znotraj najbolj intenzivnih procesov
Zbiranje in analiza ali monetizacija podatkov?
Optimizacija prodaje z optimalno uporabo IT rešitev
Zakaj se izbira "optimalne rešitve" pogosto izkaže za neoptimalno?
Uspešna integracija marketinške avtomatizacije z opredelitvijo nakupnega procesa in izdelavo prodajnega lijaka
Ustvarjanje novih prihodkovnih virov in kanalov na podlagi poslovnega modela za multi-partnerski lojalnostni program
Doseganje optimalne funkcionalnosti in boljših rezultatov s podporo pri implementaciji programske opreme za upravljanje promocij
Povečanje interakcij s kupci in večja stroškovna učinkovitost s prenovo lojalnostnega programa
Marketinške tehnologije: priložnosti in ključni faktorji uspeha
Svetovanje kot storitev: prihodnost svetovalske industrije
Značilnosti uspešnega programa zvestobe
Izboljšanje dobičkonosnosti poslovanja preko optimizacije promocijskih aktivnosti in cen
Priprava optimalne prodajne strategije na podlagi podrobne analize trga in identifikaciji ICT ekosistema
Izboljšanje interne komunikacije in porabe virov z zapiranjem identificiranih vrzeli v procesih
Uveljavljena podjetja vs. nove digitalne motnje: trendi, izzivi in priložnosti
Kako vzpostaviti uspešen program zvestobe? (4 fazni pristop)
Zbiranje in analiza ali monetizacija podatkov?
Optimizacija prodaje z optimalno uporabo IT rešitev
Uspešna integracija marketinške avtomatizacije z opredelitvijo nakupnega procesa in izdelavo prodajnega lijaka
Svetovanje kot storitev: prihodnost svetovalske industrije
Do optimalne cenovne politike z Indigo Price
Višanje profitabilnosti z optimizacijo procesov na podlagi analize porabe virov in identifikacijo vrzeli znotraj najbolj intenzivnih procesov
Zakaj se izbira "optimalne rešitve" pogosto izkaže za neoptimalno?
Doseganje optimalne funkcionalnosti in boljših rezultatov s podporo pri implementaciji programske opreme za upravljanje promocij
Marketinške tehnologije: priložnosti in ključni faktorji uspeha
Uveljavljena podjetja vs. nove digitalne motnje: trendi, izzivi in priložnosti
Predrago ali prepoceni? Definirajte pravo ceno
Postavitev kupca v središče in izboljšanje učinkovitosti trženjske funkcije
Izboljšanje interne komunikacije in porabe virov z zapiranjem identificiranih vrzeli v procesih
Poiščite svojo konkurenčno prednost preko novih prihodkovnih virov
Ustvarjanje novih prihodkovnih virov in kanalov na podlagi poslovnega modela za multi-partnerski lojalnostni program
Povečanje interakcij s kupci in večja stroškovna učinkovitost s prenovo lojalnostnega programa
Izboljšanje dobičkonosnosti poslovanja preko optimizacije promocijskih aktivnosti in cen
Nova EU »Data Privacy« regulativa: Priložnost ali nevarnost?
Misija: Osredotočenost na kupca
Upravljanje promocij
Značilnosti uspešnega programa zvestobe
Priprava optimalne prodajne strategije na podlagi podrobne analize trga in identifikaciji ICT ekosistema
Uveljavljena podjetja vs. nove digitalne motnje: trendi, izzivi in priložnosti
Kako vzpostaviti uspešen program zvestobe? (4 fazni pristop)