Izziv
Naša stranka se je soočala s padanjem prodaje in bruto marže. Splošna prilagoditev cen na konkurenčno raven bi zato zahtevala precejšna vlaganja. Možnost prilagoditve oziroma optimizacije promocijskih aktivnosti pa je bila omejena tudi zaradi dogovorov z dobavitelji in obstoječimi aktivnostmi.
Glavni izziv nam je predstavljalo definiranje priložnosti za kratkoročne ukrepe, z namenom prilagoditve rednih cen, promocijskih aktivnosti in priprave akcijskega načrta za implementacijo predlaganih rešitev.
Pristop
- Klientu smo pomagali opredeliti in nato izvajati hitre ukrepe za prilagoditev cen in promocijskih aktivnosti.
- Opredelili smo proces implementacije ter ključne odgovorne osebe za izvedbo in s tem zmanjšali kompleksnost pri internih procesih.
- Vzpostavili smo cenovno prilagoditev trgovske znamke v izbranih blagovnih skupinah, pregledali opcije in možnosti uporabe bolj agresivnih ukrepov z večjim zapiranjem vrzeli cen.
- Zmanjšali smo kritične cenovne razkorake, ki so vidni v primerjavi s konkurenco na nivoju posameznih blagovnih skupin in na ta način precej povečali konkurenčnost klienta.
- Na drugi strani smo omejili investicije v popuste in izboljšali komunikacijo promocijskih cen, kar je z vidika stroškov pomenilo velik prihranek in hkrati izboljšanje promocijskega spleta.
- Klientu smo pomagali preusmeriti fokus na sam prodajni proces in komunikacijske aktivnosti bolj integrirati in usmeriti h kupcu.
- Vzpostavili smo sistem in zavedanje, da so se začele vse trženjske aktivnosti načrtovati in izvajati po predhodni analitični obravnavi.
- Po vsaki novi zaključeni trženjski aktivnosti smo vzpostavili sistem za merjenje in analiziranje rezultatov aktivnosti.