Kaj tehnološke spremembe in inovativnost pomenijo za tradicionalne svetovalske storitve?
Tradicionalno poslovno svetovanje najpogosteje svoje storitve zagotavlja skozi obsežne PowerPoint prezentacije. V letih dela na različnih projektih, so svetovalske družbe razvile obsežne baze znanja.
Današnje tehnološke inovacije omogočajo shranjevanje tega znanja tudi v druga varna okolja. S pojavom rešitev v oblaku, se lahko nekatera področja svetovalskih storitev, predvsem opravila, ki sledijo predpisani, ponovljivi metodologiji shranijo v varno okolje in izvajajo potrebne analize v realnem času ter tako naročniku generirajo takojšnji vpogled v želeno področje.
Spremembe se že dogajajo
Svetovalska podjetja vse pogosteje razvijajo svoje osnovne storitve. Trendi kažejo, da ključni igralci na globalnem trgu ne ponujajo več le tradicionalnih svetovalskih storitev, ampak tudi inovativne in tehnološko napredne produkte, ki izkoriščajo njihov know-how.
Podjetja, kot sta McKinsey in Accenture sta že diverzificirala svoj portfelj in ponujata »avtomatizirane storitve«. Periscope, integrirana platforma McKinsey-ja, naslavlja marketinško optimizacijo, izboljšavo kupčeve izkušnje, upravljanje kategorij, cenovno in promocijsko politiko, upravljanje uspešnosti in izboljšavo prodaje. Podobno, Accenture ponuja integrirano prodajno platformo CAS in številčne druge tehnološke rešitve.